Heeft u een vraag over een van onze producten dan zijn wij via Whatsapp en e-mail bereikbaar. Helaas niet via telefoongesprek. Dit omdat wij graag onze communicatie zwart op wit hebben voor uw en onze veiligheid en het administratieve overzicht.
Hierbij enkele antwoorden van veelgestelde vragen:
- Wanneer ontvang ik mijn product? Wanneer u een verzendbevesting heeft gekregen binnen 2 werkdagen (afhankelijk van de pakketpost). Wij streven een bestelling binnen 5 werkdagen op uw adres te bezorgen, wanneer dit langer duurt nemen wij contact met u op.
- Is mijn bestelde product kleur echt? Ja! Wij leveren alleen maar professioneel gemengde items van een gerenommeerde lakspecialist die alleen maar gebruik maakt van A merken.
- Ik heb geen track and trace ontvangen. Dat is vervelend, maar kan gebeuren, controleer uw SPAM inbox. Heeft u een lakstift besteld? Dan heeft het pakketje geen track and trace en kan de enveloppe waarin het product geleverd word door de brievenbus. U hoeft hier dus niet voor thuis te blijven! Spuitbussen e.a. pakketjes worden met de pakketpost verzonden en dienen wel aangenomen te worden aan de deur. Onze chauffeurs mogen ook het pakket bij de buren afleveren als er niemand thuis is.
- Zit er een houdsbaarheiddatum op mijn bestelde lak? Ja, in principe wel, als je lak lang genoeg in contact laat komen met zuurstof zal het vloeibare element verdampen. Dan houdt je uiteindelijk (meestal na enkele jaren) maar net hoe vaak je de lak met zuurstof in aanraking laat komen, een kleurige stroop over. Zorg er dus voor dat je de lak verpakking goed afsluit na elke gebruik.